Merhaba Anneler,
1 yaşında ikiz bebeklerim var. Normalde SMA Optipro kullanıyordum. 3 numaraya geçince bebeklerimin gece uykusu daha uzun olsun diye SMA İYİ GECELER mamasını aldım. Ancak bebeklerim saat başı uyanmaya başladı. sadece uyurken mama kullanıyorum. Acaba mama ile alakası olabilir mi?
Kullanan anneler memnun mı yorumlarınızı merak ediyorum.