balgokcem bence kesinlikle yaptırılmalı kızım 2,5 yaşına girmek üzere bir kere bile ishal olmadı kusmadı. Yaptırmayan arkadaşlarımınkiler çok yaşadı bunları. Ben ishal ve kusma olmamasını rotavirüs aşısına bağlıyorum kesinlikle iyi ki yaptırmışız. Yanlış hatırlamıyorsam 400₺’ye almıştık biz uzun bir süre geçti güncel fiyatını bilmiyorum maalesef