Yarın idrar tahlili yaptıracağız ama merak ediyorum, pişik yok ama sürekli bı kaşınma sürtünme isteği var kızımda, biraz önce taktığım beze çişini yapmış ve başladı kaşınmaya beze dokundum ve elim çiş oldu yani bildiğim kuru tutmuyormuydu bezler belli saat