OykuZehra_66 Benim kızımda popo kısmı cizgisinde bi yamukluk var sanırım kalça cıkıklıgı var doktora götürücem bu gibi problemi olan varmı acaba
OykuZehra_66 Smyr35 beneğime 1 aylıkken yapıldı her bebeğe o ayda yağılıyomus özelde yaptırdım biley cıkmadı ama poposundakı cızgı sağa doğru kayık duruyo
OykuZehra_66 Smyr35 bugün doktora götürdüm kilo aldıkca daha belirginlesti ortağedi görmesi gerekiyo kalca cıkıgına benziyo dedi
Ikrazumra19 OykuZehra_66 2 aylik yapiliyor diye biliyorum ama ben oyle yaptirmistim tekrar yaptiein isterseniz iciniz rahat eder
Smyr35 OykuZehra_66 kaç aylık bebeğiniz? Bizde iki kere yaptırdık. Biri bir buçuk aylıkken yapıldı değerleri düşük çıkınca iki buçuk aylıkken tekrar yapıldı.