ahbus94 Kızlar canım bugün kola çekti nefsim korelsin çok az içtim bebise geçer mi sütten onu rahatsız eder mi
kiz23 ahbus94 cok az bisey yapmaz bende sütüm çekmesin diye yarım bardak içmiştim bisey olmadı kolikti bebeğim gaz yapıyor normalde o yüzden icmiyordum ben
dlkuznnn ahbus94 ben hamileyken de ara, ara içtim bi sıkıntı olmadı suan da hergün olmasa da içtiğim oluyor.