HasretHanim Kızlar böreğimin hamurunu yani hazır aldığım yufkasını çıtır çıtır değil de yumuşak olması için ne yapabilirim ? Ya soda da kullandım olmadı siz nasıl yapıyorsunuz ?
153s34 HasretHanim pisirdikten sonra uzerini islak bezle örtün (tamamen mantigimi kullaniorum suan, tecrube ettgm bsy degl 🤣🤣) veya erkenden pisirin, sonra firinda veya buzdolabnda bekletin o zman yumusak olur diye dsunuorm 😂
varligibirdertyokluguyara HasretHanim tepsiye dizerken suyla ıslatıp öyle diz yani yufka ne kadar soslu ya da ıslak olursa börek o kadar yumuşak oluyor . Bir de fırından çıkarınca üzerini örtüyorum kendi buharıyla yumuşuyor . Bu da işe yaramazsa fırından çıkınca üstlerine elinle su çişele 😀
hunilimomy HasretHanim her kata soda,yoğurt ve zeytinyağı karıştırıp sos olarak sürün en son kalan sosa yumurta ekleyip en son üzerine sürüp fırına öyle atın çıkarınca da nemli bi örtü örtün
Ecrininanasi HasretHanim ilk fırından çıkınca çıtır oluyor zaten, bekletin biraz yumuşar ertesi günü 😄
PeekaBoo_ 153s34 deneyim konuşsun o zaman😂 fırından çıkarınca hafif nemli bezle üstünü örterseniz yumuşar🌸
hsjsjsj HasretHanim Ben çoğu yaptığım böreklere yoğurt yumurta be yağ karıştırır sos yaparım hem yufkaların içine hemde bitince en üstüne dökerim bol soslu olunca yumuşacık oluyo piştikten sonra da fırının içinde bırakıyorum eşim işten geliyo fırından çıkarıyorum yumuşacık oluyo. Eşimin gelmesine yakın pişiriyorum önceden pişireceksem de üstünü örtüyle kapatırım ya da biraz su serpiştiririm
Mavili-mavilimorcicek HasretHanim Yoğurt,yumurta,soda,sıvıyağ koyuyorum ama ben hazırladığım kapta sosa batiriyorum yufkaları biraz sosunu yufkadan arındırıp tepsiye öyle koyuyorum ve çok da güzel oluyor.
Synmannesi HasretHanim Seval mutfakta su böreği tarifi yufkadan muhakkak yap kadın sosu yufkaları batırıp yapıyor çok güzel oluyor
tiggerwinnie HasretHanim yalancı su böreğini dene istersen yumuşacık oluyor gelenleri hepsi tarif istiyor 😊
incinmissindedii tiggerwinnie çok teşekkür ederim 🥰 birde ismi ne dlye geçiyo ve yapan kişinin ismi ne. Bu uygulama bende de var ordan ekleyeyim 😊