Ghamza bizde sleepy kullanıyoduk kampanysı iti diye molfix aldık pişik yaptı canbebe aldık başta hiç bişey yoktu son pakette kızım pişik oldu ciğer gibi kıpkırmızı şimdi sleepy aldım bakalım geçer inşallah zeytinyağı pişik kremi hiç bişey geçirmedi bende napıcamı bilmiyorum 😐
HamideFatma Ghamza doğal kantaron yağı deneyin bizde fayda etmişti..Allah miniğinize yardım etsin çok zor 😔
Ipekk [bilinmeyen] pişik kremimi kullanıyorsunuz. Kızımında öyleydi mantara çevirmiş dedi doktor ilaç verdi öyle geçti. Hiç gösterdiniz mi
deletedmom4842 [bilinmeyen] Günde bir kaç kez altını açıp havalandırıyor musunuz sürekli bezin içinde kalmasın
Emine-tekn Pişipe en iyi slpy geliyor ama hep taşırıyor yapacak bi şey yok kıyafet yıkanıyor ama pişik çok acı veriyor 😔
Ipekk [bilinmeyen] https://www.ilacrehberi.com/v/dermo-trosyd-28-5-ml-solusyon-8b83/kt/nedir-ve-ne-icin-kullanilir/ Bunu deneyin birde. Travazol bizdede işe yaramamıştı
Ctnayse Ipekk biİmde başımız belada pişikte kızımın kasığı pişik oldu oğlumunda poposu ama oğlumun bir bakıyorum geçmiş bir bakıyorum var sanırım diş çıkartıyoeuz ondan. Bende deneyim bu kremi, hametan işe yaramadı bizde
Btl70 Molfix kullanıyorum, prima, sleepy bizde pişik yaptı. Şu an rahatız ama her alt açtığımda havalandırıyorum ve sudocream sürüyorum.
ikos58 [bilinmeyen] ben prıma premıum kullanıyorum goon premıum da aldım ara ara onu da kullanıyorum gayet guzel bır bez prımaya yakın ıcerısınde prfum kımyasal vs yok belkı ıyı gelebılır bu yuzden
tuc10 [bilinmeyen] prima premium care ve mustela kullaniyorum henuz hic pisik olmadi, bir de sık değiştiriyorum açtıkça hava alıyor ya o da etkili olabilir. 🙄
ZeynoEylul24 [bilinmeyen] kullanıldığınız ıslak mendillerini yıkayın. Üzerindeki koku ve alkolu gitsin. Alkolsüz yazıyor ama hiçbir alakası yok hepsinde var alkol. Birde böyle dene. Ve zeytinyağı sürün.
Ghamza [bilinmeyen] ben dayanamayıp doktora götürdüm boynuda kızarıktı doktor dermocine pişik önleyici krem ile tracovol krem verdi dermocine yi günde 5 defa diğerini sabah akşam dedi iki üç defa kullandım pişiği yavaş yavaş düzelmeye başladı önceki kadar kırmızı değil bize bu kremler iyi geldi yeni kullanmaya başlamamıza rağmen 😊