Aslananne1 kullanan çok cnm memnun olanda çok belli bir atım sonrası çöp oluyormuş ama atık baya bir yıl sürüyormuş dediler her kullanımda jilet ile alınıp sonra atış yapılıyor diye okudum aşırı tülü biri değilim ama ağda derdi olmasın istiyorum kuaföre ayıracak vaktim de yok rahat ve pratik olduğunu gordm bilgisi olan bir arkadaş yardımcı olacak ins beklylm cnm