BengeldimNabersiniz başka bir posta da yazmıştım ihmal olmuyor çünkü ihmal demek bir diğerinin daha az sevilmesi, aç kalması, oyundan mahrum kalması, uykudan mahrum kalması, temizlikten bakımdan mahrum kalması, ilgisiz kalması falandır ama bunların hiçbiri olmuyor. Sadece siz anne baba olarak daha yorgun oluyorsunuz. Tam 3 yaş var arada :)