Arkadaşlar 3aylık bir oğlum var. Hergün başka bir huy çıkarıyor, bir günümüz diğerine uymuyor. Gaz sancıları falan gececek rahatlayacagız derken başka seyler cıktı. Cok huysuzlaştı sürekli ağlıyor.uyumak için aglıyor, uyanıyor erken ugandı diye aglıyor. Akşam 17den sonra inatla uyumayıp aglıyor. Esimle ben grc evlendik ben 42 yasındayım, eşim 47. Bizim için çok zor grçiyor. Allah günah yazmasın rahatımızı mı bozduk bilmiyorum. Diğer postları okudukca karamsarlasıyorum diğer aylar dahada zor olacak diye biz bu cocugu nasıl büyütürüz bilmiyorum. O agladıkça benimde aglayasım geliyor. Eşimin sinirleri kaldırmıyor. Bu hep böyle mi gidecek nir akıl verin ben cok karamsarım.