aysekadir42 Merhaba arkadaşlar oğlum 30 aylık herşeyi yemiyo Begenmiyo iştahsız iştah açıci şurup yazdı doktorum kulandim bitti hala aynı bişey yediremiyorum bana tavsiyeleriniz nelerdir hanımlar destek ❤️✨