Ozgebegum Kızım son bir kaç gündür gündüz uykusunuda gece uykusunuda çok zor yapıyor. Kriz geçirir gibi ağlıyor uyutmak istediğim zaman. Ne oluyor anlamıyorum bu bir süreç mi yaşayanlar oldu mu?
1Annevekizi Ozgebegum diş çıkarmadan dolayı öyle yapıyor olabilir mi. Bi yerde bebeklerin uyku gerilemesi yaşaması sağlıklı geliştiğini gösteriyormuş öyle okumuştum beyinsel olarak iyi bir şeymiş
Elyamm Ozgebegum aynı şusn benim kızı. 14,5 aylık ve 1 haftadır resmen uyumuyor en son gece 2-3 kendi uyuyor günde 1 def uyku yapmasına ragmen böyleyiz onu da yapmayacagım artık çok yıprandım
Ozgebegum 1Annevekizi diş de olabilir tabi ama diş belirtimiz yok, uyku saatleri inanılmaz değişti. Teşekkür ederim bilgi için