Bebeğim 3.5 aylık mama ile besleniyor maalesef Emziremedim memeyi tutmadı,silikon meme ucuyla emzirdim bir süre onunla sütümü indiremedi sanırım asla sütüm olmadı mecbur biberonla mama verdim, memeyi tamamen reddetti. Şimdi ufak ufak ek gıdaya geçmek istiyorum. Tecrübeleriniz neler anneler