Merhaba güzel anneler .bebeğim 3 gün sonra 6 aylık 9700 kilosu var bu zamana kadar sağım yaparak emzirdim çünkü ğöğsümü tutmadı ve 2 saatte bir 80 90 ml verıyordum şimdiye kadar .geçenler de 0-3aylım bebeklerin en az 150 220 içmelerı gerekli diye yazı okudum sizler n’aptınız bu durumda ve şimdi su vermeye çalışıyorum asla içmiyor ek gıdada tadım yaptrmak istiyorum asla yutmuyor sinirlerim çok bozuk acaba sütüm yetmiyormu dıyorum üstelık süt alerjısde çıktı sütüm azaldı aptamilin alerjık mamasını kullanalım dedık tadı ve kokusu o kadar kotukı bebegım asla ıcmıyor bendede eskısı kadar süt yok kesılmek üzere bana bu konuda görüş önerı verecek annelere çok teşekkür ederim şimdiden 🥺🤲🏻