Poly-ana Eymenahlasss Antalyalıyım ve martta bile denize girdiğimi hatırlıyorum kaldı ki haziran yaz mevsimi 🤣
Sevvl Poly-ana valla bize denk gelmedi sanırım hazoranda yağmur çamur valla üzüntüden catlayacaktık o kadar para verıp ne denız ne havuz anca yemek yedik 😂😂
Eymenahlasss nazlimom_ Crystal Waterworld canım, balayına Crystal Sunsete gitmiştik orası da çok iyiydi
Derya0655 Eymenahlasss kış daha yeni geldi buraya 2 gündür soğudu havalar. Yazda geç gelebilir. Ama girilir diye düşünüyorum 😂
pasaklisinkukuli Eymenahlasss brn sıcak sevdiğim için olabilir canım havalar güzel okunca miss olur benim için en iyi tatil 20 agustos 30 agustos arasıdır herkes fatklı sever
Poly-ana Sevvl Tabi bu bahsettiğim 10 sene oluyor o zamanlar kış kışta yaz yazda yaşanırdı şimdi ocağın ortasındayız hala kış gelmedi 😔
pasaklisinkukuli Sevvl aynen eşim her suya girer subat bile olsa yüzer ama o bana uymak zorunda yoksa ben titrwyerek tatil yapmak zorunda kalırım