7 ay 2 günlük oğlum var. Bir kaç gündür istediği bir şeye ulaşamayınca ve ya elinden bir şeyi düşürünce sinirleniyor. Ellerini yumruk yaparak kendini kasıyor(titretiyor). Ama aşırı derecede değil yani böyle kıpkırmızı olana kadar değil. Sizce bu hareketi olağan bir şey mi yada bebeği bu hareketi yapan var mı? Sizce endişelenmelimiyim.