Merhaba bebekleriniz 20.ayda neler yapıyor ?
Benim bebeğim aşırı agresif olmaya başladı herşeyi kendisi yapmak istiyor müsade ediyorum çoğu şeye ona zarar vermeyecekse istekleri onun dışında bağırmaları ön planda ve sinirlenince elini ısırmaya başlıyor sinirini bu şekilde ifade etmeye çalışıyor 2 yaş sendromuna geçişmi nedir anlamıyorum inatlaşmamaya çalışıyorum sizlerde durumlar nasıl ?