seizetheday hepsi düzgün artık mini bir çocuk doktoru oldum hamileliğimden beri okumadığım araştırmadığım şey yok sanırım
Öğlen uyur bazen 1,5 saat bazen 2 saat uyur 2 saati geçirmem eğer uyanmazsa ben uyandırıyorum
Öğleden sonda 3 ten önce mutlaka uyanmış oluyor
Acaba dedim çok mu yoruluyor erken mi yatırsam saatini erkene aldım aynı geçe aldım aynı sorun düzende değil sorun cidden ne bilmiyorum