Bebeğim 3 aylık, 3. Ayı bitti 4. Ayının içinde. Kilo alımı iyiydi en sonki kontrolünde ancak bu aya kadar hep düzenli bir şekilde beslendi. Şimdi ise iştahsız, emmiyor meme reddi yaşadık. Sağdığım süt ya da mama veriyorum. 3 saate çıkarmaya çalışıyorum ama az az içiyor 2 saatte bir içiyor. 2 saatte bir 60 cc gibi içiyor. Ancak bazende tamamen reddediyor içmek istemiyor. Sanki aç kalıyor gibi geliyor. Yakınlarım ısrarla doyduğunu doyduğu için içmek istemediğini söylüyoe. Doktoru da ısrar etmemek gerektiğini tartı ile takip edelim ıstarbedersen aranızdaki ikişki bozulur dedi. Yaşayan var mı merak ettim. Geçici bir dönem mi yoksa olması gereken mi bu bilmiyorum. Hekimi minimum alması gereken tutarın 560cc 24 saatte olduğunu söyledi. Benim bebeğim 500cc ancak içiyor. Yasayan gar mı böyle bi durum?