2baby1mommyy Merhaba herkese. Daha önce mamografi çektirenler var mi? İlk kez cuma günü çektireceğim de merak ediyorum nasıl oluyor,ağrı oluyor mu? Bide kulağımda tragus,helix küpe var,cikarmam gerekir mi?