busrakomec Merhabalar kızlar, 7 ayına giricek bi bebeğim var sallayarak destekli uyuduğu için hem verimli uyumuyo hemde çok direniyo bu yüzden uyku eğitimi almayı düşünüyorum alıpta memnun kalan tecrübesi olan varsa benim gibi düşünenlere fikir olur🙏🏼