amansallagitsin RabiyaG agri sokmus ggbi sislik ve kizariklik olmustu 48 saat icinde gecmezse azalma belirtisi dahil yok ise doktora gidersnz
asrinhatasi RabiyaG biz hiç bir dıkıntı yaşamadık. Çarşamba olduk. Çocuktan çocuğa değişir. Diğer aşılarda da sorun yaşamadık. Ama ateşlenme ihtimaline karşı evinizde calpol ve dolven bulunsun 🌸
amansallagitsin RabiyaG olabiliyor bu tip durumlar ben kendi bizzat cock doktoruma gondermstm koldan olduk bi kolu ari sokmus gbi sis ve kizarikti doktrmz 48 saat icinde gecmzse gormem gerk demsti cok sukur gecmisti