Gecede içmiyor gece içiyordu normalde 22.00 ile 03.00 de o da yok valla ne yapcam bilemedim kendimi kötü hissediyorum ben mi hata yapıyorum anlamıyorum valla asırı iştahsız siz öğünleriniz gündüz nasıldı mama mı içiritorsunuz normalde ek gıda ile arasında kac saat oluyo mamanın