Allah hayırla doğmasını nasip etsin.
Olmuş işte o da artık bi can.
Belki 1 belki 2 yıl çok zorlanırsın ama sonu aydınlık olur.
Onların birbirine sarıldıklarını, kolladıklarını, beraber oynayıp senin dinlenmene izin verdiklerini gördüğünde iyiki dersin. Sonra kesin bi korunma yöntemine geçersin doğduktan sonra. Kol altı implant gibi.