Ddmdd Bebeğim 7.5 aylık gün içinde ara ara kuru öksürük oluyor sanki az balgam var gibi burnunu.temizliyorum bisey çıkmıyor alerjimi anlayamiyorum vucudunda biseyi yok sadece poposu kızarık çok az başına gelen varmı açaba
Aysnrincii Ddmdd hiç bekleme git üst solunum yolu enfeksiyonuna döner benim de ara ara kuru öksürük başladı 2 gün sonra kütür kütür öksürmeye başladı şimdi geldik dr den solunum yolu enfeksiyonu
Ddmdd Aysnrincii yaaaa ama çok nadir oluyorda tedavisi nedir acaba rica etsem soylermisiniz ne dedi dr acaba
Aysnrincii Ddmdd bizimde çok nadir oldu ciddiye almadım Bi kaç gün sonra çoğaldı soğuk algınlığı ilaçları antibiyotik