yirmiikikasim23 Arkadaslar besigimden memnun degilim hem anne yani hemde guzel sallanan besik marka modeli onerebilirmisiniz bebegim 53 gunluk
Gjwoslclvkek yirmiikikasim23 ben beşik satıyorum inanın çok guzel bir beşik oğlum hiç kullanmadi kullanmak nasip olmadı asıl şimdi de yerim olmadigi için satmak istiyorum