Catlakbiranne Malum şuan aşırı salgın var bizde yakalandık Çok öksürük var Doğal yollarla neler yapıyorsunuz hangi bitkisel ürünleri içiriyorsunuz?
Damlanurrr Catlakbiranne ıhlamur kuşburnu dut kurusu ve özellikle dut kurusunun suyu bal pekmez bol c vitamini portakal mandalina Limon greyfurt soğan sarimsak ilim suyu tavuk suyu her çorbaya mutlaka koyuyorum oğlum için bunları yapıyorum öksürüğe bal ve dut kurusunun suyu çok iyi geliyor
nazlii1_ Catlakbiranne 2 diş sarımsagi küçük küçük doğrayip bal ve limonla karıştırıp yiyorum oğlum 1 yaşını geçsin ona da verivem. Hasta oldum bu kür sayesinde 3.gun ayakta işlerimi yapmaya başladım. Gerçekten koruyor hastalıklardan her hafta 1 kez yiyorum