15 aylık kızım hiç bir şeyden memnun kalmıyor her şeyde ağlıyor mızırdanıyor kucak istiyor. Ben anlayamıyorum neden böyle yaptığını sevgimizi gösteriyoruz oyunlar oynuyoruz güzel vakit geçirmeye çalışıyoruz ama yok bugün oyun parkında bile hep bi mızırdanma haliydi sizce pedagogdan bi yardım almalımıyım🤦♀️ ya da bilmiyorum ne yapayım nerelere gideyim çünkü böylesi bizim içinde çok yorucu önerilerinizi yazsr mısınız