28 aylık, her şeye ağlıyor, mesela hikaye okuyoruz orda ki bişeyi istiyor yoktan anlamıyor başlıyor ağlamaya. Çok ağlak bi çocuk oldu son günlerde. Bi de yalandan ağlamayı öğrenmiş sürekli yalandan ağlıyor. Kanepelerde zıplıyor, düşecek diye çok korkıurouz gözümüze baka baka tehlikeli hareketler yapıyor gülerek. Çok hareketli. Oyuncaklarıyla oynuyor, ama etkinlik yaptırayım diyorum biraz yapıp dağıtmaya başlıyor cıvıtıyor, sinir krizi geçiyorum evde resmen. Milletin çocuğu ne kdr sakin uslu geliyor gözüme benim çocuğum niye böyle diyorum. Milyon kez anne anne anne anne diye çağırıyor yanına. Tek oynamıyor. İnatçılık desen var. Uykularımız çok güzeldi şimdi uyumak istemiyor ayağımdan kaçıyor sürekli. Uyutana kdr saatler geçiyor. Bu ne zamana kdr böyle sürüyor