Arkadaşlar ben neden olduğunu çözdüm üşümekten oldu çünkü cuma günü banyo yaptırıp yatirmistim ama gece üstünü açmış ve o gece kar yağdı dışarısı aşırı soğuktu bebisde üşüttu diye tahmin ediyorum şimdi hem kombi yüksek ayarda yaniyo hem odasına elektrikli ısıtıcı koydum odasi hamam gibi şuan insalah düzelir