Ya kızlar ek gıdaya başladığından beri hep kendim yaptım ama şu son 1 aydır o kadar hareketli ki yoğurt mayalayamıyorum şaka gibi. Ya mayalama ısısını kaçırıyorum, bir daha kaynatıyorum bu sefer yanıyor, ya dışarda unutuyorum uzun süre ekşiyor. Aynı işlemi defalarca kez yapıyorum saçma sapan oldu herşey. Uyuduğunda da sürekli uyanıyor diye başında nöbetteyim hiçbişey yapamıyorum gece de gündüz de. Güvendiğimiz bir markadan alsak? Kaç yaşına kadar ev yoğurdu verdiniz. 13 aylık şuan