Ben normal de hiç çay sevmeyen biriyim hemde hiç kahvaltı da bile su içerim yine de çay içmem ama ne olduysa 2 gündür su gibi çay içiyorum sürekli çay içme isteğim var acaba bunun vitamin değerlerimle filan alakası var mı bana çok saçma geliyor bu denli sürekli aklıma çay vurması