Merhaba kızlar, oğlum bir aylık ve ne zaman dışarı çıksak zorlanıyoruz. Şöyle anlatayım; ana kucağına koyduğumuz an ağlamaya başlıyor sonrasında araba hareket ettiğinde sakinleşip uyuyor ama bebek arabasında vs uyandığı an ağlamaya başlıyor. Sizce şuan çok küçük olduğu için mi böyle yoksa böyle başladı böyle mi gider ? :/