Bahar211 yemin ederim benim oğlumu anlatmışsınız. 28 aylık, son zamanlarda sendrom iyice pik yaptı galiba. Her şeye ağlıyor, mesela kitap okuyoruz orada ki bişeyi istiyor yoktan anlamıyor, kanepelerde zıplıyor anneannesine inat ne varsa yapıyor gidip kadının kafasına vuruyor gülerek yapıyor bir de bunları. Babası kızıyor sesini yükseltiyor bu sefer de başlıyor ağlamaya. Çoğu kez yalandan ağlıyor. Çekmeceyi açıp büyün çikolataları aç diyor, olur olmaz şeyler istiyor. O kdr çok bunaldım ki… bi etkinlik yapayım diyorum biraz yapıyor sonra dağıtıyor her yere fırlatıyor. Arkadaşlarımla görüşemiyorum çocuklarına vuruyor oyuncak paylaşmıyor. Gerçekten çok zorlanıyorum ve seneye üç yaşına girdiğinde kreşe yazdırmak istiyorum ama orda da yapamaz diye ödüm kopuyor…. İnanın zor çocuk büyütmek çok başka ben sizi çok iyi anlıyorum