Adenveannesi ISILTAN ben philips avent ile başladım hiç içiyordu hatta suyu sevmiyor bu falan diyordum sonra munckhin aldım sürekli içiyor kesinlikle tavsiyem munckhin
gozgozanne ISILTAN o dönemlerde Philips alıştırma bardağı kullandık 1 yaşından sonra munckin e gectik
Damlanurrr ISILTAN benim bebeğim de öyleydi inanın bir damla içmezdi delirecektim artık onu aldık dikkatini çekti demek ki zamanla gel git bak oyna derken alıştı içmeye