kuzeytobaby 123fff tetagil rahatlatıyor biraz. Onun dışında yeşil soğanın beyaz kısmını damaklarına sürmek de iyi geliyor
Mcz 123fff 10taneye yakın karanfil biraz 1cay kaşığı kadar kekik ama ezilmemis dag kekiği olacak onların üstünü geçecek kadar zeytin yağı biraz buzdolabında bekletip soğuk soğuk bir tülbentle yada hazır parmak damak kasiyicilarla masaj yapın baya rahatlatıyor günde 3 4kere yapabilirsiniz
busegurpinar Bizde de sürekli ağlama, ağlayarak uyanma var. Kabarmış gibi sanki diş etleri. Diş kaşıyıcıyla kaşımaya çalışıyorum ama ağlamaya başlıyor. Neyi var anlamıyorum. Çıldırmak üzereyim.
KaynanaYiyen Sulu dişlik atın buzluğa. Donsun. Verin eline rahatlar biraz. Bir de tetagil iyi geliyor.