mogz Yaklaşık 1 buçuk aylık bebeğim var son birkaç gündür memelerde nohut gibi şişlikler elime geliyor bebek emerken masaj sonradan emince sağım yapıyorum düzeliyor neden oluyor bilen var mı? Mastite falan dönmez değil mi?
bal012 mogz göğsüm çok süt dolduğunda aynısı olıyor bende onlar süt tomurcukları diye biliyorum ben . Bir de göğüsler daha terbiye olmamıştıe benim 4.aydan sonra göğsüm çok şişmedikşe olmuyor inşallah tehlikeli bir şey değildir
bal012 mogz ilk birkaç ay göğüs doldulkça şişiyor ya bir süre sonra şişkinlik olmadan da göğüs süt dolu oluyor yumuşak oluyor göğüs o zaman terbiye olmuş oluyır şimdi oğlum 5 aylık o sertlik 4.aydan sonra geçti