Kizlar bebegim 10 aylik. Su zamana kadar tum asilarini yaptirdim. Ama etrafimdakiler 1 yas asisindan sonra bebeginde yan etkileri oldugunu soyluyor. Iste hastalanmayan cocuk kac aydif hasta oluyormus. Birinin bebegi tum vucutu kizarmis pul pul dokuluyomus boyle resimlerini atmis kiyamam her yeri burnunun delikleri bile yara. Muhtemelen asi alerji yapnis yani doktorlar oyle soyluyor. Sizin bebeginizde bir yan etki yaptimi yoksa bi fark olmadimi yazarmisiniz lutfenn