bakbendeanneoldum Ben gerçekten kafayı yicem oda sucsklığı hep 24 ün üstünde ama annem sürekli kız üşüyo diyip duruyo ama hrr yeri sıcacık sadecr geceleri yüzü soğuk oluyo biraz . Ne olacak nasıl ayarlicaz
adaatuna bakbendeanneoldum bunu okurken evimin 20 derece olması ve bebemin çorapsız pijama takımıyla uyuyo olması djsj
2boymommy bakbendeanneoldum neee 24ün üstümüü?? Ay allahimm 21 derece olur hep. Gecen doktorumuzda dedi 21 en ideali diye
tiredmom_ bakbendeanneoldum bir bebeğin üşümesi yüzünden anlaşılmaz boynundan ense ve sırtından anlaşılır artı uyku için 24 derece çok sıcak oda ısısı 22 derece olmalı fazla sıcakta bebekler uyuyamaz hele ki erkek çocukları sıcağı hiç sevmez
Minedmn bakbendeanneoldum bizim ev 21 derecede duruyor soğukta daha rahat uyuyorlar sıcak genizlerindeki sıvıyı kurutuyormus doktor bir arkadaş var soğuk hasta etmez terlemek hasta eder dedi ondan düşük kullanıyoruz biz
bakbendeanneoldum tiredmom_ 2boymommy adaatuna Annem üşüteceksiniz hasta olacak diyip duruyo hep bide bizim hasta etmememiz lazım ciğerlerinden dolayı gercekten paikolojimi bozdu. Orda kalıyordum simdiye kadar eve geldim bu sefer de görüntülü konusunca bebek bi süzülmüş sen buna bakmıyosun geri gelin diyor gercekten ağlicam artık
adaatuna bakbendeanneoldum ense ve göğsüne dokunun soğuksa üşüyordur ( el ve ayaktan üşüme anlaşılmaz) Ayrıca bebeği soğuk değil virüs hasta eder
nazlii1_ bakbendeanneoldum kombi ısısını 1 2 derece düşürün 22 olsun bence. Atlet kazak don takım giydiriyorum ben yataktan kalkınca da yelek giydiririm evin ısısına alışınca yeleği çıkarırım. Çok sıcak bunaltır daha çok hasta etmeyin..
blgeblk Benim 23 derece olunca üşüyor kızım 4 aylık acaba sıcağı sevdiği için mi.Penye üst ve yelekle yatiriyorum gündüz beline kadar örtüyorum , gece de uyku tulumu giydiriyorum yanlış mi yapıyorum acaba.
2boymommy minikoglummmmm esimde aynen öyle dedi doktora doktorda bu sefer sen üsüyorsan üstüne battaniye al dereceyi yükseltme demisti🤣
bakbendeanneoldum nazlii1_ bizimki merkezi sistem düşüremiyoruz zaten ısıyı ama yine de üşüyecek falan diyince stres oluyorum
Minedmn bakbendeanneoldum bizimki alışık bence nasıl alisirsa öyle gider siz ayarini bilirsiniz zaten her anne kendi çocuğu için en güzel karari verir bence
edaekici bakbendeanneoldum asıl sıcak hasta eder 24 çok bence. Bizim ev 20 derece ve zıbın-uzun kollu-don- çorap ile duruyor 2 aylık bebeğim.
minikoglummmmm 2boymommy işte o yüzden diyorum ben boyleysem oğlum nasıl üşümesin gerçekten kışı bu yüzden sevm