esr-svd merhaba, sleepy bizde de pişik yaptığı için bıraktım molfixle devam ediyorum. Bepanthol ya da sudocrem kullanabilirsiniz. Ya da herhangi bir pişik kremi. Faydasını görürsünüz bizde de oluyor bazen. Biraz gözlemleyin geçmezse altını yıkayıp kurulayın kremleyin ve bezi çok uzun saatler tutmamaya çalisin derim.