Kızlar bebiş iki bucuk aylık. Elleri hep soğuk. Ellerı ayakları soğuk olur bebişlerin diyolar ama bana yıne de olmaması gerekıyor gıbi gelıyor. Kendinden patıklı tulumla veya kendinden patıklı pantolonla duruyor genelde. Yine de onun ustune corap ve patık gıydırsem mı? Yoksa ayağın cok sıcak olmasının da zararı var mıdır? Siz nasıl yapıyosunuz?