Bir ay yirmi üç günlüğüz çok güzel emzige alışmıştık. Damaksiz denemiştim ilk başlarda olmamıştı.damaklı emzige alışmıştık. İki gündür emziği alırken öğürme refleksi gözlemliyorum. direkt ağzına vermeden yangının kenarına, ağız çevresine de koyuyorum arama refleksi ile kendi alsın diye fakat bu da işe yaramıyor. Direkt dikte ederek ağzına vermek yerine saga sola hareket ederek agzina vermeye çalışıyorum buda işe yaramıyor.napsam acaba.. emzige ilk kez alışmıyoruz niçin böyle oldu anlamadım 😶🌫️😓