niluna gündüz 1 saat uyuyor onda da hangi işe kaçağımı şaşırıyorum bazen dinleniyorum onunla birlikte çünkü yoruluyorum o uyanıkken yemek bulaşık vs gidiyor ve uyanıkken denedim kendi kendine oynamıyor hep mız mız TV açsam olmaz neyse saat 8 de uyusun 9 da başlarım diyorum ki kaç defa kalkıyor sürekli ağlama nadir oluyor uyuyup biraz zaman sonra uyandığı zaten gün sonunda iyice yoruluyorum ve bu kadar düzensiz olmak benim motivasyonumu çok düşürüyor ama yine de sınavı düşünüyorum sanırım gireceğim:((