2.5 yaşında oğlum dil gelişimi çok iyi kreşe gidiyor çok uyumlu öğretmeninin de hazır olduğunu hissetmiş Pazartesi tuvalet eğitimine başladık ara ara kakasını zor bela ikna ederek bir kaç kez yaptığı oldu klozete çogunlukla inat ediiyor yoksa farkında herşeyin yapmak istemediği için yapmıyor oyuna vuruyor herşeyi.çoğunlukla çişini kiloduna yapıyor evde yaptıktan sonra söylüyor. Evde hiç çişini yapmadı ama okulda öğretmeni diyince çişini yapıyormuş.kakasini da çok kaçıriyor sürekli kıyafet değiştiriyorz her seferinde altına yapıyor yıpratıcı oldu benim için bu süreç daha kolay olacak sanıyorum.surekli tuvalete çıkarıyorum kilodu giydiği anda fırsat bulup yapıyor , eksik yaptığım bir şey mi var bilemedim öncesinde 1 yıldır tuvaleti anlattım bazen gösterdim nasıl yapılacağını herşeyin farkında tuvalet eğitimine başlamadan çok öncesinde de bezine yapar yapmaz kakasını hep söylerdi.:(