Mkayaer Edaemekli bizdede aynısı vardı hatta neredeyse yüzünün tamamında kilo alınca büyüdükçe geçti 💖
Scs4108 Edaemekli benim oğlumda da var geçebilirde geçmeyebilirde dedi doktor şuan 3 ay 22 günlüğüz hala geçmedi
Merveylul Edaemekli benim kızımda da var iki gözünün üstünde bir de alnında ağlayınca belirginleşiyor bazen yok gibi duruyor
nicu Edaemekli tıp dilinde hemanjiyom yani kılcal damar birikmesi, anne karnında olan bi şey benim oğlumun iki göz kapağında da var yaş aldıkça geçecektir endişe gerektirmez içiniz rahat olsun
Balkizimm Benim kızımda da hemen göz pınarında var. Küçük bu kadar büyük değil. Hiç dert etmedim geçer diyorlar. Doğum lekesi diyor annem
Ayklz Benim kızımda da var.Doktor normal olduğunu 6 aydan sonra geçeceğini söyledi.Çevremde bu şekilde doğup geçen çok kişi var sizinki de geçer korkmayın
Smyr35 Edaemekli aynısı bizde de var sol göz kapağında. Hatta o darı şeylerden de var bizde 🙈 doktorumuz hiç bişey söylemedi bu konuda. Cilt altı hemanjinommuş galiba geçiyormuş 😊