Dün bi post açmıştım sağ olsun kimse cevap yazmadı neyse bugün denemek istedim uykusu gelmişti kundak yapıyorum yarım çünkü eller hep hareket halinde neyse bugün denedim sabah emzik ve kundakla kendi kendine uyudu hiç sallamadım beyaz gürültü açmadım bugün 3 kere bu şekilde uyudu şimdide uyumaya çalışıyor hiç ellemiyorum kendi kendine uyuyor inşallah bırakmışızdır 🌸