Selam anneler 3.5 yaşındaki kızım neredeyse 1 aydır hastaydı bi iyileşiyor bir düzeliyordu. 15 gün önce yüksek ateş nedeniyle acile gittik infulenza testi yaptılar negatif çıktı. serum verdiler ilaç verdiler yolladılar. 5 gün antibiyotik kullandık sonra tekrar hastalandı bu sefer kontrole götürdüm. Doktor infulenzadan şüphelenmediğini zaten 1 hafta önce testinin negatif çıktığını söyledi. Kulaklarda aşırı sıvı dolması varmış. Geniz eti yada alerji olabilir dedi. 10 günlük antibiyotik tedavisine başladık tekrar. bu olaylardan 2 3 gün sonra eşimde de bende de infulenza çıktı. kızımı hemen evden uzaklaştırıp babaannesine yolladık. Bugün aklımdaki soru işaretlerini silmek için test verdirdim kızımda zayıf pozitif infulenza çıktı. Şimdi bu ne demek oluyor vallahi kafayı yiyeceğim pozitif mi negatif mi. Atlatmışta o yüzden mi zayıf pozitif. Doktora yazdım ama cevap vermedi daha. Sürüntüyü alırken annem videosunu atmış tam sokamamışlar çubuğu acaba ondan mı öyle çıktı.