Bende aşırı sabırsız aklıma koyduğum an yapan biriydim artık beş gün sonra falan yapıyorum bir şeyleri bakımı süslenmeyi gezmeyi çok severdim şimdi saçımı tarayıp dişimi fırçalayabiliyorsam benden mutlusu yok maalesef bide aman çocuk üşümesin hasta olmasın diye iki hafta dışarı çıkmadığımı bilirim ki kendimi bildim bileli çalışan bir insanım 🥲🥲
Ecrin54