Merhaba canım benimde bebeğim 3,5 aylığa yakın dönmeye başladı süreklide dönüyordu 4. Ay aşısından sonra 1 hafta hiç dönmedi bende çok korkmuştum ama bacakları ağrıyordu bence çünkü hala sertti aşınım yapıldığı yer sonra tekrar dönmeye başladı korkma sende döner