Anneler bebeğim 4 aylık, yaklaşık 1 buçuk aydır bu durumla uğraşıyoruz 10 günde beklesek bebek kakasını yapmıyor. İlk yapmadığında lavman yaptırdık acilde aşırı huzursuz ve ağlıyordu, sonra doktora gittik fitil verdi ama 5. Günde fitili verin beklemeyin dedi tamam dedik 2 kezde öyle yaptı ama daha sonraki yapmama süresini anne sütü alan bebeklerde normal denildiğinden 9 gün bekledik ve o gün fitil verdik yapmadı çıkarmıştır diye düşündük doktorumuz sonraki gün yarım fitil daha verin dedi onuda verdik o o fitilden 6 saat sonra yaptı. Yapmasına rağmen huzursuzluk çok fazlaydı ve doktorumuz röntgen istedi çok fazla gaz varmış ve kakasını yapmadığından çıkaramıyor haliyle lavman yaptı doktor ve sonrasındaki günlerde 10 günde beklesek bir türlü yapamıyor çocuk kakasını. 2 buçuk aylığa kadar normaldi her şey sonradan böyle oldu. Probiyotik, gaz damlası, şurup, zeytin yağı kullanıyoruz farklılık yok. Aynı durumda olanlar ve çözebilenler var mı aranızda? Deneyimli olanlar yazabilir mi, neden oluyor anlamıyorum🤦♀️